هواداران تیم برتون و جانی دپ

دانلود انیمیشن فرانکن وینی (1)

  "به نام خدا"

 اسپارکی : سلام دپیستان عزیز به وب ادوارد خوش آمدید از این به بعد من راهنمای این وبلاگ هستم اگه سوالی داشتین از بنده بپرسین واق واق... در ضمن کریسمس رو هم به همتون تبریک میگم ادوارد اینا رو کجا وصلشون کنم؟

a

ادوارد: نمیخوات وصل کنی من از این جلف بازی ها خوشم نمیاد.

اسپارکی: سلیقه نداره این پسر.خوب بفرمایین راه وبلاگ از این طرفه.

لادن: همچین میگه راهنما انگار ما تا حالا اینجا نیومدیم . اینقدر بدم میاد از این آدم هایی که کلاس میزارن میرن پیش خدمت میگیرن اونم چی پیش خدمت سگ...   

مهسا: اتفاقا من خیلی از این سگه خوشم اومده

اسپارکی : خانم ها این جا تاریک ترین و ساکت ترین وب سایت دنیاست پس شما هم ساکت باشید

بفرمایید از این طرف ...

لادن : اییشششششششش!!!!!!!!

ادوارد: سلام بر همه ی دوستان ورود شما را به تاریک ترین وب دنیا خوش آمد میگویم... ابتدا چند تا عکس از فرانکن وینی آماده کردم و در آخر یک نظر سنجی در رابطه با همین انیمیشن هست که بعد از دیدن این فیلم پاسخ بدید

سپیده : ببخشید ادوارد جان حالا کسی نخواد این انیمیشن رو ببینه چی میشه اونوقت اصلا من انیمیشنی که جانی عزیزکم داخلش نیست نگاه نمیکنم...

ادوارد: سپیده جون از شما بعیده که این حرفو میزنید 

سپیده : شوخی کردم ادی جون فقط میخواستم ببینم چی کار میکنی!

ادوارد : راستی سپیده میدونی چرا تیم برتون جانی دپ و هلنا رو داخل این انیمیشن نیاورده؟

سپیده : نه !؟ لابد با هم سر سایه های تاریک دعواشون شده بوده!!!

ادوارد : نه تیم برتون خودش گفته چون این انیمیشنش کاملا شخصی بوده دوست داشته بدون سر و صدا اکران بشه و این به تم تاریک انیمیشن کمک میکنه!

سپیده : واقعا تیم آدم عجیبیه هر کی دوست داره فیلمش دیده بشه تیم برتون برعکسه!

بلوم : ادی اگه این فیلم ترسناک و خون آشامی نباشه من نگاه نمیکنم گفته باشم

ادوارد : حالا مگه مریم جون ول میکنه این خون آشام ها رو . بلوم جون این فیلم از نظر دلهره آور که عالیه مخصوصا اگه 3D ببینیش ولی به پای اون مقصد نهایی که نگاه میکنی نمیرسه

ولی اصلا ناراحت نشو صبر کن انیمیشن رو ببینی در ضمن توصیه میکنم به همه که این انیمیشن رو شب ببینن و اگه عینک سه بعدی هم دارید با Power DVD 3D نگاه کنین که واقعا فاز میده

بلوم : وقتی تو میگی خوبه یعنی خوبه دیگه ولی من هنوز سر این ویکتور ها با خودم درگیرم.

ادوارد : بلوم اگه داخل فکر این ها بری دیوونه میشی(البته نه الان نیستیم) حتی خود شخصیت های تیمی هم تعجب کردن که چقدر شبیه هم دیگه هستن وقتی این فیلمو ببینی متوجه شباهت اسپارکی با سگی که داخل فیلم کابوس قبل از کریسمس بود و وینسنت بود میشی

اگه وینسنت و کابوس قبل از کریسمس رو دیده باشی با خودت میگی : " ای وای این که همون شخصیت داخل وینسته ولی من عاشق همین شخصیت های تیمی جونم

بلوم : خوب برم ببینمش معلومه فیلمه جالبیه!

ادوارد : جالب؟! شگفت انگیزه...

ستاره : واقعا که وب تیم برتونی داری ادی جون. من مطمئنم این انیمیشن هم مثل عروس مرده عالیه

لادن : نه بابا وبش اصلا هم خوب نیست از وقتی ادی این وب رو ساخته همه ی وقت منو گرفته

ادوارد : ممنون ستاره جون. وب من فقط یک ستاره کم داشت که به مرحمت شما داریم ما اینجا روح داریم ماه داریم سپیده صبحگاهی داریم خلاصه همه چی داریم. شما هم کاری به لادن نداشته باش ایشون کلا همینطوریه

ستاره : ولی من خیلی نورانیم اشکال نداره وب تاریکت رو زیادی روشن میکنم؟

ادوارد : حالا این اکشال نداره میدمت دست بلوم جان یه خورده نورتون رو کم کنه. آخه بلوم همه فن حریفه این دست های انسانی رو هم اون درسته کرده برام.

ستاره : راستی ادی جون یک سوال دارم از شما؟

ادوارد : بپرس ستاره جون.

ستاره : اگه بخوای یکی از شخصیت های انیمیشنی تیم برتون رو برای ازدواج انتخاب کنی کدوم رو انتخاب میکنی؟

ادوارد : راستش جواب دادن به این سوال سخته  ولی من السا ون تسل همین که عکسش بالا گذاشتم و همینطور Weird Girl .

ستاره : پس لادن راست میگفت که دیوونه ای

ادوارد: اگه دیوونه نبودم عاشق تیمی نمیشدم که؟ میشدم ؟ نمیشدم.

زهرا : ادوارد منم جدیدم عاشق تیم برتون شدم میخوام از اون هم بچه داشته باشم.

ادوارد: زهرا جون شما فعلا از پس همون بچه های جانی بر بیا تیم برتون پیشکشت.

زهرا: دیگه حس خوبی نسبت به جانی ندارم . میخوام بچش رو سقط کنم

ادوارد: نه بابا این کارا چیه اصلا هم با تیمی باش هم با جانی از شما که همه چی بر میاد.

زهرا : باید روش فکر کنم؟!

ادوارد: تازه میگه باید روش فکر کنم . بابا بله رو بگو تمومش کن.

زهرا : با اجازه مد هتر, سوینی, مورت رینی, ویلی ونکا و بقیه شوهر هام بللللللللللللههههههههه!

ادوارد : پس مبارکه! ( خدا یه عقلی به این زهرا بده یه عقلی هم به من! آمین)

 

ذولی: ادوارد تو خیلی آدم عجیبی هستی !

ادوارد : تازه کجاشو دیدی ذولی جون.

ذولی: میگم اگه همین الان تیم برتون بگه میخوام برای فیلمم بازی کنی و یک نقش دو جنسه رو بهت بده قبول میکنی؟

ادوارد: صد در صد شک نکن . شما مگه ادوود رو ندیدی اتفاقا من دوست داشتم نقش ادوود رو بازی کنم.

ذولی :  راستی ادی چرا جانی داخل اون فیلم لباس زنونه میپوشه؟

ادوارد : اول اینکه این فیلم بر اساس یک داستان واقعی نوشته شده .ادوود بد ترین کارگردان جهان که علاقه ی خاصی به پوشیده لباس زنانه داشته ولی هیچ وقت با هم جنس خودش رابطه نداشته.

و خودش میگه وقتی شما داخل یک مغازه لباس فروشی میری انواع لباس زنانه میبینی ولی لباس های مردانه تنوعش خیلی کمه به خاطر همین دوست داشته لباس زنانه بپوشه.

ولی خداییش راست میگفته!

ذولی : آره من هم با حرفش موافقم ادی.

ادوارد: تیم برتون خودش رو در آینده با این کارگردان مقایسه میکنه و میگه تنها وجه تفاوتمون اینه که من علاقه ای به پوشیدن لباس زنانه ندارم.

و گفته من مثل ادوود هستم الان به فیلم های من میخندند و میگن پوچ و تو خالی هستن ولی در آینده معنی کارهای من رو میفهمند.

ذولی : که اینطور؟!

ادوارد : خوب بریم سراغ نظر سنجی این آپ .

"بهترین شخصیت تیم برتون در فرانکن وینی را انتخاب کنید"

                          

                                                                 

                                    

                                                                  

 

و

لطفا فقط نام شخصیت مورد نظر را برای ما ارسال کنید با تشکر.

سارا : ادوارد چرا این آپت اینقدر سیاه و سفید و تاریکه؟

ادوارد: سارا جون این چه حرفیه میزنی دارم برای فرانکن وینی آپ میکنم باید سیاه و سفید باشه.

سارا: به نظرت اگه تیم برتون این انیمیشن رنگی ساخته بود بیشتر فروش نمیکرد؟

ادوارد: اصلا حرفشو نزن . فرانکن وینی هستو سیاه و سفید بودنش.شاید بیشتر فروش میکرد ولی من این انیمیشن رو بیشتر به خاطر سیاه و سفید بودنش دوست دارم.

حالا یک نظر سنجی دیگه هم هست بذار اون رو هم بذارم.

سارا: باشه من مزاحمت نمیشم.

یاسی: خوب ادی خودت کدوم شخصیت رو انتخاب میکنی؟

ادوارد: یاسمن جون واقعا این نظر سنجی برای من خیلی سخته جواب دادنش ولی من از بین دانش آموزها Edgar رو انتخاب میکنم چون واقعا همه چیزش عالی صداگذاری ,ساخت عروسک , حرکاتش واقعا معرکست 

از دانش آموز ها یکی دیگشون رو هم خیلی دوست دارم" Weird Girl" البته اینو قبل از فرانکن وینی هم دوست داشتم چون داخل کتاب مرگ غم انگیز پسر صدفی هم بود.

عاشق اون چشم های خیره و اون صدای لرزونش هستم وایییییییییییییی خدااااااااا عالیه این شخصیت زنده باد تیمی!

یاسی : حالا زیاد جو گیر نشو بیا نظر سنجی بعدیتو بذار

ادوارد : نه یاسی جون قبل از نظر سنجی دوم میخوام معرفی شخصیت های فرانکن وینی که برای شب هالووین خیلی ها این لباس ها رو خریدن و پوشیدن .(خوش به حالشون)

خوب بریم سراغ اولین شخصیت:   

 

Victor Frankenstain 

  

شخصیتش رو داخل انیمیشن خیلی دوست دارم یعنی میشه بگی تیم برتون به معنای واقعی. هیچ بعید نیست که تیم برتون کودکیش یک سگ به نام اسپارکی نداشته باشه.

صدا گذاری این شخصیت عالی بود و فکر نکم صدای جانی به این شخصیت میومد 

 

بریم سراغ شخصیت دوم که من عاشقشم از همه لحاظ:

  

 

Edgar "E" Gore

 

این شخصیت همه چی تمومه داخل این انیمیشن حالا وقتی انیمیشن رو دیدید میفهمید من چی دارم میگم .

صدای فوق العاده ای که یک پسر بچه 13 ساله بجاش حرف زده دمش گرم

آناتومی بدن این عروسک فوق العادست ایول به عروسک سازان و همچین عروسک گردانان

یک دیالوگش رو هم خیلی دوست دارم داخل آشپز خونه نشسته میگه :

Mrs Frakenstain ...May I have a cockie please

نحوه ایستادنش منو کشته

 

خوب بریم سراغ شخصیت بعدی که یه جورایی داخل حاشیه بود :

 

 Elsa Van Tassel

 

شخصیت خوبی بود ولی من از این شخصیت توقع بیشتری داشتم. وینونا رایدر به خوبی صداگذاری این شخصیت رو انجام داده ولی نقشش داخل انیمیشن خیلی کم رنگ بود 

عموی السا هم به خوبی تونسته به عنوان نقش منفی برای مخاطب قابل قبول باشه.

ولی خداییش خیلی زیبا درست شده به تمام جزئیاتش توجه کردن و واقعا صدای وینونا مخصوصا وقتی داره شعر میخونه عالیه کاش یه خورده نقش بیشتری داشت ...

 

نگو نگو شخصیت بعدی که واقعا هر چی بگم کم گفتم:

 

Weird Girl

 

یک شخصیت عالی دیگه از تیم برتون ببین چی خلق کرده این بشر البته این شخصیت بر میگرده به دوران جوانی تیم برتون که داخل مرگ غم انگیز پسر صدفی هم داستانش اومده.

شخصیت دختره خیره به خوبی در انیمیشن به کار گرفته شده بود و صدا گذاری این شخصیت هم بازیگری که قبلا در فیلم بیتل جوس بازی کرده بود به عهده گرفته که میشه گفت یکی از بهترین صداگذاری های این انیمیشنه.

از لحاظ آناتومی بدن هم که حرفی در موردش نزنم بهتره یعنی در یک کلمه عالیییییییییی بود.

مهسا: این که شد دو کلمه؟

ادوارد : حالا مهسا خانوم شما زیاد گیر نده .خوب بذار آقا اصلا در یک کلمه :"برتونی"

مهسا: وای چه پیشی ملوسی داره.

ادوارد: مهسا اینطوری به این گربه نگاه نکن ! چرا ؟؟ بعد خودت داخل انیمیشن میفهمی!

 

خوب شخصیت پنجم شخصیتی متفاوت از تیم برتون:

 

Toshiaki

 

شخصیت جالبی داشت ولی به پای شخصیت های دیگه نمیرسه ولی به عنوان یک پسر باهوش (البته باهوش داریم تا باهوش) واقعا عالی و بدون نقصه.

صداگذاری هم نسبتا خوبه مخصوصا لهجه ی چینی مانندش .

طراحی لباس هم میذارم به عهده خودتون (دید هنری داشته باشین)

 

خوب یک شخصیت دیگه که خلقش بر میگرده به گذشته تیم برتون:

 

Nassor

اسم شخصیت اول فکر کردم ناصره ولی داخل انیمیشن فهمیدم بهش میگن نسر

این شخصیت در فیلم های دهه ی هفتاد مثل فیلم فرانکن اشتاین بوده که تیم برتون هم که از خداشه یک شخصیت قدیمی وارده انیمیشنش کنه با کمی خلاقیت این شخصیت رو خلق کرده.

ایشون هم نقشش کم رنگه داخل فیلم ولی صداگذاری خوبی داره.

زهرا: میگم ادی این چقدر شبیه جانی خودمونه!

ادوارد: آره شبیه جانی شده به نظرم تیم برتون صداگذاری این شخصیتو باید میداد جانی.

زهرا: چند سالشه به نظرت؟

ادوارد: 

 

شخصیت ششم چی بگم دیگه شخصیت هاش همش عالین:

 

BOB

 

هر چی به این شخصیت نگاه میکنم یاد برادر های دوقلوی داخل آلیس میوفتم با این تفاوت که مو گذاشته.

بلوم: چی ؟ کی ؟ کسی در مورد آلیس حرف زد؟

ادوارد: نه بابا بلوم جان فقط گفتم شخصیت های تیمی خیلی شبیه هم دیگس.

بلوم:

صداگذاری این شخصیت هم مثل شخصیت های دیگه خوبه . ساخت عروسک هم که بیسته

 

خوب اینم از شخصیت ها یه توضیح کلی هم در مورد شخصیت های دیگه بدم بعد بریم سراغ نظر سنجی دوم.

شخصیت های پدر و مادر فرانکستاین به خوبی با ویکتور ست شده بودن به خصوص مادرش.

شخصیت معلم ویکتور یکی از اون شخصیت های به یاد ماندنی منه چون از همه نظر فوق العادس صداگذاریش یک پیرمرد 80 ساله انجام داده که یعنی باید بگم ایول داری

حرف هایی که داخل انیمیشن میزنه واقعا تفکر برانگیز پس با دقت به حرفاش گوش کنید.

شخصیت عموی السا که یجورایی نقش منفی این فیلمه اونم خیلی خوب ظاهر شده با خواهر زادش به خوبی ارتباط برقرار کردن 

شخصیت مادر باب هم زیاد فرقی نمیکرد بودن یا نبودنش ولی باز هم خوب بود.

اسپارکی هم که هر چی بگم کم گفتم از همه نظر عالی مخصوصا ساخت عروسک.

و میمونه شخصیت آخر سگ السا که اونم برگرفته شده از فیلم عروس فرانکن اشتاین دهه ی هفتاد بود و مدل موهاش مهر تایید بر این ادعاست

 

کتی: ادوارد نمیخوای تمومش کنی حوصلمون سر رفت. 

ادوارد: شما هم که میگین حوصلم نمیشه باب بحث این حوصله هم عجب گیری داده ها.

لادن : دیگه آدم تنبلی هستی انکارش نکن

ادوارد: آقا قبول ما تنبل . فقط یک سوال آپ های به این طولانی رو کی مینویسه؟

کتی : خودت گفتی اسپارکی!!!

ادوارد: حالا من یه چیز گفتم شما جدی نگیرید.اسپارکی آپ های قبلیم بعضی عکس هاش شیلتر شده برو درستشون کن اون عکس سپیده داخل آپ قبلی هم همینطور برو پسر

سپیده : چی؟ کی جرات کرده عکس منو شیلتر کنه؟

ادوارد : هیچی سپیده جون شما زیاد جدی نگیر درستش کردم.

سپیده: جرات داشتی اگه درستش نمیکردی؟

ادوارد: 

                                                                                                 

                          

                             

                                                                                                                                       

زهرا: میگم نمیخوای نظر سنجیو رو بذاری ؟ واستاده بای ما عکس متحرک میذاره!!!!!!

ادوارد: چشم ! خوب میریم سراغ نظر سنجی دوم!

مهسا: میگم ادی این نظر سنجی ها جایزه هم داره.

ادوارد: جایزش همین که لینک دانلود و براتون میذارم کافیه!

مهسا: مسخره!!!!!!!!

 

ادوارد: خوب بگذریم میریم سراغ نظر سنجی دوم:

  
 "ادامه آپ در پست قبلی "

 


نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت18:23---13 ارديبهشت 1393
من حدود هزار بار دیدمش و خسته نشدم راستی گفتم وینسنت رو واسه دانلود بزار چرا نذاشتی
پاسخ: گذاشتم برای دانلود بفرما :) http://www.aparat.com/v/9i4cT


sara
ساعت6:34---1 بهمن 1391
سلام.اپم

Danial
ساعت22:40---29 دی 1391
یکی گفته بود فیلم چارلی و کارخانه شکلات سازی رو میخواد...
این لینک فیلمِ...
http://www.uploadbaz.com/vsfkccnnyrtb

اگه فیلم دیگه ای هم از جانی دپ و تیم برتون خواستید توی سایت هست

http://tvdl.ir/forum


yasaman
ساعت21:06---29 دی 1391
مرسی که لینک کردی اون اسم هم قشنگه دیگه زیاد فرقی نداره
من الان باید برم برمیگردم برات نظر میزارم
ممنونم که اومدی


sara
ساعت5:15---29 دی 1391


سپی
ساعت23:06---28 دی 1391
آغاااااااااا آپ کن دیگه پسرمممممم
راستی تیم اومده بود گلدن گلوب بچه دستشم شکسته بود


مهی
ساعت3:26---28 دی 1391
لادی از اون ارگوی لعنتی نگو که جفت پا میرم تو حلق اون کارگردان لعنتیش!!!
طفلی دیکاپریو!!! حقشو مث چی خوردن!! من موندم معیار انتخاب اینا چیه دقیقا!!! رو هوا انتخاب میکنن!!!
ولی ادی من تیمو تو جشن ندیدما کاکو!!
هلنا رو دیدم!! خیلی ناز شده بود لامصب!!!
اره پسرم زود یه اپ حسابی از گلدن گلوب بکن!!!! منتظرمااااااااااااا!!!


لادن
ساعت20:46---26 دی 1391
سلا ادی خان<من از کریستین رونالدو متنفرم<ولی عوضش کلی از رونالدینیو و مسی خوشم میاد چون واقعا هم از بازیزشون خوشم میاد و هم از اخلاقشون

مسیییییییی

شما هم که انشاالله با جنبه ای
بعدشم دارک شدوز یه فیلمه خارجیه<پس با ایرانی قابله مقایسه نیس<بعدش نسبت به فیلمایه ایرانی مورداش کمتره
خاک بر سره گلدن گلاب و اسکار که اصن به استعدادهایه جانی و تیم برتون و دیکاپریو اهمیتی نمیده و بهشون جایزه نمیده و همیشهههههه حق رو ناحق میکنه<آخه آرگو لیاقته جایزه نداشت کهفقط چون ضد ایرانی بود جایزه برد


"ادوارد "
ساعت17:47---26 دی 1391
بلوم جان شما هم مثل اینکه با قیچی داری تایپ میکنی
رونالدو رو نوشتی رولاندو البته بازیکن به همین اسم هم داریم ولی خیلی زشته شاید شما از اون یکی خوشت میاد
من از مسی متنفرم لطفا اسمو دیگه داخل وبلاگ من نیارید
کاکا رو هم کدوم دختری نیست که دوستش نداشته باشه ولی من هم خیلی دوستش دارم ولی نه به اندازه ی رونالدینیو عاشق رونالدینیو هستم واقعا معرکست.
خوب خدا رو شکر که فقط از اینا خوشت میاد وگرنه بازم مجبور بودی به بارناباس خیانت کنی
در ضمن من ایگور رو دوستش ندارم عاشقشم


"ادوارد "
ساعت17:42---26 دی 1391
به به سلام بلوم جان به قصر من خوش اومدی
یکی از بهترین صحنه ها همونجا بود واقعا یعنی من خیلی خندیدم .
از بهترین صحنه های ترسنام این انیمیشن هم اگه سه بعدی ببینی چه بهتر همون صحنه ای که گربه هه داخل قبرستون صدا میده و میاد جلوی دوربین خیلی عالی ایول به تیمی جون
اگه اسکارو ندن که دیگه واقعا چی بگم به این انتخاب های داور ها ولی 4 روز پیش تیم برتون جایزه بهترین انیمیشن رو از جشنواره منتقدان لوس آنجلس برد که واقعا خیلی خوش حال شدم دمشون گرم
صدای ایگور و دختره خیره که حرف نداشت صدای ایگور رو یک پسر بچه 11 ساله انجام داده بود و صدای دختره خیره هم اگه فیلم بیتل جوس رو دیده باشی مادر وینونا رایدر داخل اون فیلم که واقعا صدای معرکه ای داره.


"ادوارد "
ساعت17:35---26 دی 1391
سلام بر شما ملکه مهسا با وجود شما مگه میشه خوب نباشم...
با چه امیدی صبح از خواب بیدار شدم و رفتم وبسایت من وتو 1 نصف شارژم رو هدر دادم که ببینم حق فرانکن وینی رو بخورن این چه وضعشه آخه .
چرا باید شجاع جایزه بگیره هر کی به جز انیمیشن شاع میگرفت من اینقدر عصبانی نمیشدم داستانش کاملا تکراری بود و شبیه داستان های انیمیشن های که طی سال های گذشته ساخته شده ولی فرانکن وینی که از همه نظر خاصه جایزه نمیگیره ولی قدر تیم برتون رو اینا نمیدونن فقط هواداراش قدرشو میدونن
ولی اگه اسکارو ندن من میرم با برق خودمو زنده میکنم(من الان زندم پس نتیجه میگیریم که اوموقعست که بمیرم)
تیم برتون هم اومده بود ولی چطوریبا دسته شکسته ولی واقعا تیپ هردوشون عالی بود یک تیپ گوتیک به تمام معنا من که خیلی حال کردم

در ضمن آپ بعدیم در مورد گلدن گلوبه یکی از دوست داشتنی ترین آپ هام هست
ملکه مهسا ممنون بابت اینکه با قصر پوکیده ی ما قدم رنجه فرمودید


VaMpIrE BlOoM
ساعت17:25---26 دی 1391
از فوتبال زیادی خوشم نمیاد...
ولی از کاکا و رولاندو و مسی چرا...خوشم میاد..ولی عاشقشون نیستم مثل بارنی و سوئینی....فقط خوشم میاد..(مثل ایگور)


VaMpIrE BlOoM
ساعت17:23---26 دی 1391
میدونستم!
آره..جاهایی که گفتی واقعا خنده دار بود..مخصوصا تو جریان اون مامانه و بچش...نگاهای اسپارکی خیلی باحال بود....
ولی خب..من نگرونم....
اسکارو به سوئینی تاد ندادن بیان به فرانکن وینی بدن؟!
من فقط از صدای ایگور خوشم اومد....
دختر خیره رو هم...چی بگم...مدل حرف زدنش حرف نداش!!!!!!!!!
کی صداپیشه ی دختر خیره و ایگور بوده؟


"ادوارد "
ساعت17:21---26 دی 1391
ذولفقار جان ممنون که اومدی واقعا لطف کردی انیمیشن رو هم رو ببین ضرر نمیکنی مطمئن باش از این سریال هایی که میبینی بهتره
عمو ذولی برای این پست خیلی زحمت کشیدم ممنون میشم اگه داخل نظر سنجی هام هم شرکت کنی.


"ادوارد "
ساعت17:17---26 دی 1391
راستی لادن جون این نظرتون دیده بودم : "من خیلی مسی رو دوست دارمااااا"
چی ؟ لادن جون؟ شما؟ بهتون توصیه میکنم که نظرتون رو رو عوض کنین آخه از چی این کوتوله خوشتون اومده حیف شما نیست که همچین انتخابی میکنید .
دنیا فقط رونالدو از همه نظر عالیه استیل بگیر تا پا به توپش


"ادوارد "
ساعت17:14---26 دی 1391
سلام لادن جون فیلم من مادر هستم که واقعا فیلم قشنگی بود ولی حیف که صحنه ی اعدام باران کوثری رو حذفش کردن
هر چی گشتم ندیدم که محدودیت سنی رو نوشته باشه ولی حالا از سایه های تاریک که بدتر نیست البته بعضی جاهاش نزدیک بود به جاهای باریک بکشه که خوشبختانه یادم اومد که داخل ایرانم
آره واقعا که فیلم آموزنده ای بود مخصوصا اون قسمت هاش که شراب میخوردن
باور کن بعضی جاهاش من میخواستم چشمام رو ببندم
راستش من هنوز مفهموم کلی جنبه رو نفهمیدم ولی بعضی مواقع خودم از این کلمه استفاده میکنم ولی فکر کنم آدم با جنبه ای باشم وقتی شما میگی با جنبه ای معلومه با جنبه ام
خبر اول سلامتی دوم این که الان اعصابم داغونه یعنی از مدهتر هم داغون تر
دلم میخواد سرم بکوبم به دیوار ولی میترسم دیوار خراب بشه بعد مامانم بیاد بکشتم
این چه وضعشه که فرانکن وینی نباید گلدن بگیره اصلا حقه شجاع نبود
لادن جون تشکر میکنم که میای و نظر میدی ممنون این فیلمو هم که میگی حتما میرم میدانلودمش فعلا


"ادوارد "
ساعت17:03---26 دی 1391
سلام بلوم جان پس یک ویکتور هم به ویکتور های دیگه اضافه شد
عجب خوابی واقعا خیلی حال میده همچین خوابی ببینی بعد ساعت 3 از خواب بلند بشی یعنی از ترس آدم سکته میزنه
من خودم این اتفاق بارها برام افتاده البته خواب های من همش در حال فرار از یک جسم بزرگ مثل موج دریاست واااااااااااایییییییییی خیلی ترسناکه
من یک کمد دیواری داخل اتاقم دارم وقتی شب ها بلند میشم دقیقا تختم رو به روی کمد هست همش فکر میکنم یک هیولایی میخواد از داخلش بیاد بیرون(اینا همش عوارض انیمیشن کارخانه هی.لاست)
در مورد فرانکن آره رفتم تحقیق یک مطلب پیدا کردم که داخل آپ های بعدیم میذارم در مورد نقش سگ در فیلم های تیم برتون خیلی جالبه...
اون کلیپ ساختگی هم اگه بتونم از یوتیوب دانلودش کنم حتما میذارمش
فرانکن وینی هم هر چقدر نگاش کنی کمه گلدن گلوب رو که بهش ندادن نامردا ولی اسکار رو شاخشه
خوب نظر سنجی هات ومپایر کت خیلی شخصیت جالبی بود ولی به پای همستر مومیایی نمیرسه خوب اگه از ومپایر کت خوشت میاد معلومه خودت هم دختره خیره هستی
آره اون صحنه واقعا قشنگ بود یکی از صحنه های به یاد ماندنی من بود.
من از بین صحنه های کمدی موقعی که اون پسر پسونک دستشه بعد اسپارکی میاد پسونک رو میخوره بعد مادرش پسونک بر میداره میذاره تو دهن بچه خیلی خندیدم یعنی واقعا طنز ناب برتونی که میگن این بود
اتفاقا من از ویکتور والسا زیاد خوشم نیومد ولی در عوض عاشق ایگور هستم وایییییییییییی عالیه این شخصیت و اون صحنه ای هم که به ویکتور داره میگه I Know خیلی جالبه
اون خونه های حومه ی شهری هم که داخل اکثر کار های تیمی دیده میشه مخصوصا ادوارد دست قیچی ...
تشکر بابت اینکه فکر ما هم هستی و به وبلاگم سر میزنی


مهی
ساعت2:29---26 دی 1391
سلام ادی جون!! خوبی؟
وایییییییییییی !ادی دیدی چی شد پسرم!گلدن گلوب به فرانکن وینی ندادن!!!!!!!!!!!!!
گفتم این brave کصافططططططط برنده میشه!!
من هلنا رو توی مراسم دیدم ولی تیم تیمو ندیم!!!! نیومده بود !


VaMpIrE BlOoM
ساعت13:05---25 دی 1391
من که ندیدمش لادن جون.....

لادن
ساعت19:47---24 دی 1391
به بههههههههههه

داش ذولی هم که اومدهههههههههه

راستی دوستان فیلمه epic movei رو دیدید؟؟؟؟؟؟؟

خیلی باحالهههههه

پیشنهاد میدم که حتما ببینید


سپتا
ساعت14:34---24 دی 1391
aga amir hosein hanoz injast??????????????
پاسخ: اول من ادواردم و دوم امیر حسین اینجاست اگه خواستی همینجا نظر بدید خودش میبینه.


VaMpIrE BlOoM
ساعت13:51---24 دی 1391
سلام..حتما اون کلیپ که گفتی ساختگیه و از تیم و جانیه رو حتما بذار.....منتظرشم..ممنونم ادوارد.
راستی عاشق فرانکن وینی شدم....خیلی قشنگ بود..
احساساتییییییییییییییییییییی ییییی...
امیدوارم که اسکارو ببره و دیگه حقشو نخورن...مثل سوئینی تاد..
راستی جواب نظرسنجیت..
ومپایر کت..
از ایگور..اونجایی که میخواست ماهی بخره گفت..دیس وان!
از بین اون همه ماهی فقط یه ماهی مرده انتخاب کرد..(البته میدونم که لازمش بود...)
ادوارد دست قیچی
ویکتور و السا...مخصوصا ویکتور....خیلی قشنگ بودن..


zoli
ساعت11:40---24 دی 1391
فرانکنوینی رو هنوز ندیدم ... دانلودش کردم اما هنوز موفق نشدم ببینمش
امروز و فرداس که ببینمش و اون موقع دیگه میتونم تو نظر سنجیت شرکت کنم
بازم عذر میخوام که دیر اومدم وبت و پستت رو خوندم


zoli
ساعت11:38---24 دی 1391
بالاخره تمومش کردم
عمو ادوارد این پستت واقعا بلند بودااااا
ولی عوضش جالب بود.
آورین آورین


لادن
ساعت19:17---23 دی 1391
من خیلی مسی رو دوست دارمااااااااااااا

لادن
ساعت19:16---23 دی 1391
سلام ادی خان

فیلمه من ادر هستم که عالیه

تو چرا اون فیلمو دیدی؟مگه محدودیته سنی نداره این فیلم

البته آموزندس<واسه آینده خوبه که البته این فیلما جنبه ی دیدین میخواد

ولی تو باجنبه ای<مطمئنم

خوب دیگه چه خبر؟؟؟؟؟


سپتا
ساعت16:35---21 دی 1391
salam mamnon vali kam kam dard losam mikonida man losam shoma mano lostar mikonid mer30 babat sherhaye zibaton

VaMpIrE BlOoM
ساعت16:11---21 دی 1391
بالاخره...آپ طراحیام و نقاشیام...زود بیاین!لادن جون..تو هم بیا آبجی جون...

BlOoM
ساعت12:46---21 دی 1391
راستی شدت برف اونقدر زیاده!
هشت برابر برفی که آخر فیلم ادوارد دست قیچی بود...
خیلی حال میده یکمم بباره....میرم برف بازی!!!!!


BlOoM
ساعت12:43---21 دی 1391
دیدی گفتم!من میدونستم که عروس مرده آینده ی فراکن وینیه...یا به عبارتی دیگه فرانکن وینی گذشته ی عروس مرده س....
چون هرو دوشون ویکتورن..چون هر دوشون داستانشون خیلی به هم شباهت داره...هر دوشون سگ دارن..عکسشم گذاشته بودم...
ولی یکیش اسپارکی...اون یکیش اسکراپس بود...
اون موقع که من و تیم تو خیابونای آمریکا باهم میگشتیم،تیم اینو بهم گفت..من تیمی جونمو خیلییییییی بهتر از خودش میشناسم!



جالبه!حالا بعد از دو ماه تازه سر حرف من میاین!!!


BlOoM
ساعت12:37---21 دی 1391
اتفاقا قبل از اینکه من فرانکن وینیو ببینم،خواب دیدم!به همین دلیلم اومدم اون نظرو دادم!این خواب یه جرقه بود که باعث شد بفهمم برای پست بعدیم چی بذارم...
خب...
خواب دیدم که:

یه جایی بود شبیه آزمایشگاه....منم حرکتم دست خودم نبود...بیل برداشتم رفتم قبرستون...به اولین قبری که رسیدم،شروع کردم به کندن!خودمم نمیدونستم داشتم چیکار میکردم...
بعدشم بدن دختره رو بردم آزمایشگاه....شروع کردم به بخیه زدن....بعد با زنجیر کشیدم رفت بالا رعد و برق زد...آوردم پایین...بوی سیب زمینی جزقاله میداد...
دستشو حرکت داد...افتاد به جونم!
داشت منو خفه میکرد...شانس آوردم زود از خواب بیدار شدم...بعدش چون اتاقم تاریک بود،هی فکر میکردم الانه که پاهامو یکی بکشه..باخودش ببره...عجب شبی بود...
خداییش خیلی حال داد!
میگم حال داد،چون که ترس و وحشتش همراه هیجان بود!
بعدش که فرانکن وینیو دیدم،فهمیدم اگه نمیدیدم هم میشد...چون خودم همون ویکتور بودم!


BlOoM
ساعت12:29---21 دی 1391
سلام ادوارد!بازم داری مجسمه ی دپیستارو میسازی؟

اینجا داره برف میباره!!!!!!!


"ادوارد "
ساعت9:34---21 دی 1391
سلام بر تورس جوون دوست گله خودم شرمنده که اون شب نشد ببریمت سینما حتما قسمتت نبود ولی خداییش جات خالی رفتیم فیلمه "من مادر هستم" فیلم جالبی بود ولی هر از چند گاهی باید جلوی چشمامون رو میگرفتیم چرا؟
یک بار خودت بری فیلم و ببینی میفهمی پر بود از فساد های اخلاقی از همه نوع واقعا بازی باران کوثری و پانته آ بهرام عالی بود .فرهاذ اصلانی هم که کارش بیسته ایول به فریدون جیرانی با این فیلم زیباش من که به نظر خودم فیلم تلخ و اخلاقی خوبی بود حالا به غیر از اون چند باری که دوست داشتم از سینما فرار کنم چون شراب خواری داخل فیلم بود , زنا , خیانت و... از من میشنوی حتما برو فیلمو ببین ضرر نمیکنی البته با خانواده نرو که همونجا آب میشی میری داخل زمین
در مورد داستانت هم میرم دوباره میهخونمش اگه خوب بود میزارم ولی اگه نذاشتم دیگه شرمنده.
تورس جان چه تعطیلاتی .تعطیلات برای ما مفهموی نداره باید بشینیم داخل خونه خر خونی
این هنرستان هم عجب گیرای میده ها حالا که اینطور شد دوباره میرم با صفر موهانو میزنم که دیگه نگن موهاتو کوتاه کن...


"ادوارد "
ساعت9:25---21 دی 1391
سلام مهسا خانوم انشالله همیشه سحر خیز باشی (با اینکه خودم هر روز ساعت 3 و 4 بلند میشم)
اصلا این چند روزه از نظر فوتبالی داغونم ها له له هستم اون از مسی که شد بهترین بازیکن اینم دیشب که هم چلسی داخل جام اتحادیه باخت هم آ.ث .میلان داخل جام حذفی این چه وضعشهههههههههههههههههههههه
اینا همش قدم این تورس هست ها
جالبه از مسی و رونالدو خوشتون میاد من تا حالا کسیو ندیده بودم که هم از مسی خوشش بیاد هم از رونالدو
ولی واقعا علی کریمی هم بازیکن عالی هست من خیلی دوستش دارم
فکر نکنم که جانی رو بهترین بازیگر اسکار بکنن هیچوقت... چرا؟ خودم هم نمیدونم که این داوران اسکار رو چه حسابی نمره میدن
راستی یک خبر خوش البت برای برتونیست ها فرانکن وینی نامزد بهترین انیمیش جشنواره بفتا شد که پارسال تنها جشنواره ای بود که به اصغر فرهادی جایزه نداد تاریخ برگزاری این جشنواره 10 فوریه است (امیدوارم این جایزه رو بگیره)
نامزد های دیگه هم انیمیشن brave و paranorman هستند ...این brave همه جا خودشو انداخته وسط ولی واقعا شجاع هم انیمیشن خوبیه.


"ادوارد "
ساعت9:16---21 دی 1391
ما همین جا زیر سایه تون هستیم لادن جون جای خاصی که ندارم برم

به حرفای(هشدار های) اون
شبت فکر کردم و ممنون که کمکم کردی
گفتم که این التون اسمیت مشکوک میزنه
شما توجه نکردید بعد شما بیا به امبر گیر بده ببین چقدر انسان اینجوری روی کره زمین هست (به قول مهسا خانوم جللللللللللللل الخالق)


"ادوارد "
ساعت9:10---21 دی 1391
سلام بلوم جان بابا از یک دیوونه چه انتظاری داری من مغزم اندازه ی بیتل جوس هم نیست
فیلم عروس فرانکناشتاین رو هم دیدم البته فقط به خاطر اینکه بهتر انیمیشن فرانکن وینی رو بفهمم فیلم قشنگی بود ولی برای زمان خودش.
ببین این تیم برتون چه بلاهایی که سر دختر مردم نمیاره بلوم جان یه موقع شب ها خواب اجنه و شیاطین نمیبینی؟!
اگه کارگردان شدم حتما فیلمی میسازم به نام دختر مرده(با اینکه میدونم مجوز نمیگیره)
ببین اون دختره چی بوده که ومپایر بلوم از اون ترس داشته
در ضمن بلوم جان اون عکس پایینی برام باز نمیشه اگه دوباره آپلودش کنی ممنون میشم.
آره در مورد عکس تیمی هم درست میگی من دقت نکرده بودم لیلی رز هم همه ی عکساش همینطورین واقعا که این دختره دیوونست یک عکس درست نداره
غنچه باز شده تیمی عاشق دنیای فانتزیتم
راستی بلوم جون در مورد اسپارکی هم درست میگفتی که این سگ همون سگه عروس مرده هست داخل آپ بعدیم یک مطلب گیر آوردم که مهر تایید بر این نظریه هست.
بلوم جان بعد از دیدن فرانکن وینی به نظر سنجی در مورد سکانس ها هم جواب بده ممنون.


لادن سلطان
ساعت23:24---20 دی 1391
سلام مهییییییییییی

تو هم به جمعه نصفه شبیا پیوستی؟؟؟؟؟؟خوش اومدی اجی

ادی جون کجائی داشه گلم؟؟؟؟؟


VaMpIrE BlOoM
ساعت17:10---20 دی 1391
شد شد!واقعا شد!اینبار راست میگم!واییییییییییییییییییییییی

VaMpIrE BlOoM
ساعت16:56---20 دی 1391
نمیییییییییییییییییییییییییییی یییییییییشه!!!!!!

VaMpIrE BlOoM
ساعت16:35---20 دی 1391
ایییییییییییییییییییییول!
دانلود شد!!!!!دارم میرم نگاش کنم..فعلا بای تا های!!!!


سپتا
ساعت16:01---20 دی 1391
salam khahesh mikonam nazarlotfe shomast ke migin inaroye fereshte mizare gomleye shomaroham gashang bood va man vazifeye khodamdonestam ke bezaram mamnon babat sher zibaton be winxclub man sar bezanid khosh hal misham

VaMpIrE BlOoM
ساعت15:56---20 دی 1391
الان درست 82 درصده....46 دقیقه ی دیگه میبینمش...
دارم از ذوق و شوق میمیرم!


VaMpIrE BlOoM
ساعت13:28---20 دی 1391
الان فراکن وینی درست 19 درصده.......البته با اُربیت دانلودر....
و اعتراف میکنم...راحت تر دانلودش کردم از سایت آسان دانلود....هر کی نمیتونه از کاوش بدانلودتش..بره آسان دانلود...
اینم میگم که تو آسان دانلود فقط یه پارته...


VaMpIrE BlOoM
ساعت11:52---20 دی 1391
زحمت نکشید!خسته نباشید...دانلود منیجر بنده خراب بود...

سپتا
ساعت9:01---20 دی 1391
سلام منو مریم جون دوست مجازی هستیم بعد اینکه معنی اسمم سپتا یعنی (قسم و سوگند)
بعد اینکه من اخر اسمای دوستای صمیمیم جون میگم بعد نمیشه گفت بلوم جون واسه همین مریم جون راحت ترم بعد این که شما به من لطف دارید ممنون از اینکه مطالب وب من رو میخونید



مهی
ساعت5:43---20 دی 1391
سلام ادی خان!!!!! همینطوری داشتم از اینجا رد میشدم (ساعت 5 صبح!!!)گفتم یه سلامی عرض کنم!!!! اها راستی مسی بهترین بازیکن جهان شد!!!!! واقعن که!!! ازشون انتظار نداشتم!!! حق علی کریمی رو خوردن!!!!
من اتفاقا از مسی خوشم میاد!! ولی از رونالدو هم خوشم میاد!!! اما کلا از فوتبال بدم میاد!!!
کاشکی جانی بهترینه جهان بشه یه روزی!!! البته بهترین بازیگر جهان!!
به خدا لیاقتشو داره!!! البت از نظر ما بهترین ادم تو دنیاس!!!


Torres................
ساعت3:07---20 دی 1391
سلام

ادوارد جووون سینما با بجه ها خوش گذشت؟

راستی چه فیلمی رفتی؟

ببخشید که نتونستم بیام.........ولی بازم امید وارم خوش گذشته باشه ....به بجه ها هم سلام برسون.............!!!!!

خوب نصف شبی دلم گرفته بود اودم با ادوارد حونم و حانی و تیمی جون سر بزنم دلم واشه گفتم یه حرفی هم زده باشیم............!
---------------------------------------------
دایناسور به دوست دخترش میگه میای بریم سینما؟؟؟ میگه نه!!!!
بیا بریم شام بخوریم؟؟؟ نه !!!!
میای بریم خونمون؟؟؟ نه !!!
دایناسور میگه : به درک.....همین کارا رو کردی نسلمون منقرض شد دیگه......!
---------------------------------------------میگن درد از هر طرف بخونی میشود درد

ولی درمان را از اخز بخونی میشود نامرد

مواظب باش برای هر دردت به هر درمانی تن ندهی.........
---------------------------------------------
برایت آرزو میکنم بهترین هایی را که .....

هیچ کس برایم آرزو نکرد......بای ادی جون!



لادن سلطان
ساعت20:30---19 دی 1391
این التون عوضی هم دختر بود<پسر نبود

نزدیک بود مثه امبر بشماااااااااااا

دختره ی مشکگل دار


لادن سلطان
ساعت20:26---19 دی 1391
به بهههههههههههه

سلام ادی خاااااااااااااااااان

بیشتر مراقبه خودت باش

باشه؟؟؟؟؟؟؟؟

من اون شب نصیحتت نکردما

بهت فقط هشدار دادم و بهت توصیه کردم


Torres................
ساعت16:54---19 دی 1391
سلام

ادی..............خیلی بی مغزی بابا...........حداقل راحت بشین بخونش بعد نظر بده ...................بعدشم عزیزم هیچ وقت نمیان نظرشون رو دز ملع عام بکن .............این نظره شماس...........چراتوهین میکنی.....؟؟؟!!!

حالا عیبی نداره اگه نذارشتی هم نذاشتی..............مهم نیست.............میرم بهی دپیست دیگه پیشنهاد میدم....!

اون که صدرصد.... تو بچه ای بودی که خودکشی کردی...... توش حرفی نیست.........ولی ادی جون توجه کن ...........من گفتم میخاسته دست به خودکشی بزنه..........!!!!!!

اما ادوارد جونم موفق باشی واین چند روز تعطیلی بهت خوش بگذره........!!!!

یکشنبه با سر تیغ کشیده ات میبینمت ....................بای........!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ادوارد دست قیچی ׀ تاریخ: جمعه 15 دی 1391برچسب:تیم برتون,جانی دپ,هلنا بونهام کارتر,بیوگرافی,هلنا,کارتر,تیم برتون,جانی دپ,جانی,دپ,سوئینی تاد,فیلم,انیمیشن,آلیس در سرزمین عجایب,ملکه قرمز,ملکه,سیاره میمون ها,ماهی بزرگ,وبلاگ هواداران جانی دپ,وبلاگ هواداران تیم برتون,هواداران جانی دپ, لرد دپ,وبلاگ جانی دپ,وبلاگ تیم برتون,تولد,هری پاتر,عروس مرده,سایه های تاریک,کارگردان تیم برتون,بازیگر,Helena Bonham Carter,Tim Burton,Johnny Depp,bigraphy,تیم برتون و جانی دپ,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

به دنیای تیم برتون خوش آمدید

به دنیای خاص و پر رمز و راز تیم برتون خوش آمدید. در این وبلاگ جدیدترین اخبار، تصاویر و ویدئو از پادشاه دنیای فانتزی تیم برتون قرار میگیرد.


لینکهای دوستان

جستجوی مطالب